Veikla

Įsivaizduokite, kad moksleiviai jau mokykloje susipažįsta su sėkmę lemiančiomis nuostatomis, geba atrasti savo kryptį, prisiima atsakomybę už savo gyvenimą, išsilaisvina iš įvairių baimių ir stereotipų, ima siekti savo svajonių, tiesiog moka džiaugtis gyvenimu. O jei tai taptų taip pat įprasta, kaip gebėjimas skaityti ar rašyti?

Mes siekiame šią viziją paversti realybe. Tu irgi gali!

VšĮ „Kitas variantas“

„Kitas variantas“ – tai nepriklausoma, savanorišku pagrindu veikianti organizacija, siekianti paskatinti ir padėti Lietuvos jaunimui išsikelti aiškius ir ilgalaikius gyvenimo tikslus, daug sparčiau ugdyti savo asmeninius gebėjimus, atrasti ir panaudoti visą savo potencialą.

Savo veiklą pradėjome 2008 metų gegužę. Šiuo metu organizacijoje yra 370 savanoriai. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje vedame paskaitas 455 moksleivių.

Mūsų siekis:

● Moksleivis – mokantis planuotį savo laiką

● Moksleivis – žinantis, ką nori veikti ateityje

● Moksleivis – keliantis ilgalaikius tikslus ir kryptingai jų siekiantis

● Moksleivis – drąsus ir pasitikintis savimi

● Moksleivis – atsakingai ir sąžiningai žiūrintis į savo pareigas ir veiklą

Mes su Jumis turime tuos pačius tikslus – BENDRADARBIAUKIME !!!

Kaip veikiame:

●  organizacijos veikloje dalyvaujantys psichologai, pedagogai, saviugdos ekspertai kuria tęstines mokymo programas, kurių pagalba 14-19 metų moksleiviams padedame daug sparčiau ugdyti asmeninius gebėjimus, atsiskleisti jų vidiniam potencialui. Keletas mūsų  mokymų programų temų: pasisekimą ir nesėkmę lemiantis elgesys, tikslų formavimo ir siekimo principai, efektyvus laiko planavimas, darbas komandoje, verslumas, kūrybiškumas, sąžiningumas, atsakomybė, drąsa ir kt.;

● diegiame šias programas mokyklose, užklasinėje mokyklų veikloje, jaunimo dienos centruose, vaikų globos namuose, jaunimo įkalinimo įstaigose ir kitose organizacijose;

● siekiame suteikti jauniems žmonėms motyvacijos, realiai padėti pasiekti apčiuopiamų rezultatų;

● mūsų veikla yra nuosekli, remiamės tęstine mokymo sistema, kurios pagrindą sudaro humanistinės pedagogikos ir praktinės psichologijos teorija, pateikiama per asmeninę lektoriaus ir mokinių patirtį;

● siekiame, kad pozityviomis idėjomis gyvenantys ir siekiantys tobulėti jauni žmonės rastų sau artimų bendraminčių bei padėtų vieni kitiems.